El servei de meteorologia del Consell Comarcal del Maresme, Meteomar, ha activat l'alerta davant la previsió de mar de fons que pot provocar onades superiors als 3 metres. Aquesta situació, segons la previsió actual, es produirà a partir de les 8 del matí d'aquest dijous 25 d'abril. Es preveu tornar a la normalitat a partir de divendres al migdia.
Es demana a la població màxima precaució. No acostar-se als espigons i anar amb cura en els passeigs martítims, segons ha informat Meteomar. El temps començarà a canviar aquest dijous amb descens de la temperatura, núvols i pluges els pròxims dies.
Aquesta vegada no es preveu un temporal com l' últim de llevant el març passat que va provocar destrosses greus al passeig de mar de Pineda.
