La Regió Sanitària de Girona, on pertany l'Alt Maresme, afrontarà els mesos d'estiu amb la incorporació de 149 professionals, que reforçaran a partir de l'1 de juliol principalment l'activitat als centres d'atenció primària. També hi haurà una desena més d'ambulàncies en determinats punts estratègics. Es tracta de 66 metges, 51 infermers i 31 auxiliars administratius, que s'incorporaran a partir de l'1 de juliol i estaran repartits als centres d'atenció primària dels diferents municipis costaners. Entre ells, Pineda i altres centres d'atenció d'arreu de la costa.
D'altra banda, alguns centres d'atenció primària començaran a ampliar els seus horaris a partir del dia 22 de juny i els mantindran així fins al 14 de setembre. El CAP de Malgrat està obert 24 hores i amplien horaris els de Canet o Tossa.
Un altre dels reforços de cara a la temporada d'estiu és el transport sanitari urgent. Es veurà ampliat amb 10 ambulàncies del SEM a partir de demà i fins al 21 de setembre, dotades de dos tècnics en transport sanitari cada una. S'amplia el servei a Calella i també a la seu de Santa Susanna.
