
El ple de l'Ajuntament de Pineda es reunirà, de forma excepcional, avui ja que dijous, que és el dia que es celebra habitualment, coincideix amb les eleccions.
En el ple portarà a aprovació el protocol per promoure i constituir la futura fundació en memòria de Manuel Pertegaz, dissenyador de moda amb reconeixement internacional, i que des dels anys 60 va tenir la seva residència d'estiu a Sant Pere de Riu, a Mas Sant Jaume.
Com a punt també destacat, el ple debatrà l'aprovació inicial del projecte de les obres de reforma de l'edifici municipal de la plaça d'Orient per ubicar-li l'Escola d'Adults.
També es portarà a aprovació inicial el projecte de construcció de la nova rotonda a la carretera N-II per accedir al barri de les Creus, al punt quilomètric 670, de Pineda.
El ple, també constituït en Junta General Estaraordinària de la societat municipal Via a Punt, portarà a aprovació designar el gerent d'aquesta nova societat municipal i també els dos expedients de contractació per fer obres de millora a l'aparcament de La Mina, junt a l'església de Santa Maria, i a l'aparcament del C/ Tribala, prop de l'ambulatori.
El ple també a provarà d'altres punts, relacionats amb les tarifes del taxi de 2018 i el complement de productivitat dels treballadors municipals. La sessió ordinària de desembre acabarà amb el punts de control i seguiment del govern municipal, que inclou el torn obert de paraules.
El ple es reuneix a 2/4 de 8 del vespre a l'Ajuntament de Pineda i serà retransmés en directe per Ràdio Pineda i pel servei de ràdio a la carta de radiopineda.cat. També es pot seguir en directe pel canal de youtube de l'Ajuntament de Pineda.
