Aquest mes d'octubre ha estat un dels mesos més freds dels últims 25 anys a Pineda

Es van recollir 140 l/m2 i es va registrar una mínima de 5 graus

Aquest mes d'octubre ha estat un dels mesos més freds dels últims 25 anys a Pineda

Foto: Ràdio Pineda

Pel que fa al resum de dades meteorològiques que ens deixa aquest mes d'octubre, hem de destacar que ha estat un mes plujós i també un dels mesos més freds dels últims 25 anys, superant fins i tot el de l'any 2003

Resum dades mes octubre

La Temperatura mitjana ha estat de 15'9º

Destaquem la temperatura màxima del dia 1 i el dia 23 amb 24'5º

I el dia 15 es va registrar la temperatura mínima més baixa i que va ser de 5º

La pluja total recollida durant tot el mes d'octubre ha estat de 140 l/m2 al centre de Pineda i de 138 l/m2 a Pineda Nord, al Peu del Turó de la Guàrdia.

A destacar la pluja del dia 10 que van caure a Pineda entre 50 i 60 litres

I el dia 13 vam tenir una nova tongada de pluja que va deixar a Pineda 50l/m2 pràcticament en mitja hora-tres quarts.

Destacar dia 21 el temporal de mar de vent de xaloc.

PREVISIÓ DEL TEMPS DIMARTS 3 NOVEMBRE

MÀXIMA D'AHIR: 21º

MÍNIMA D'AVUI: 13'5º

PREVISIÓ:

Avui dimarts, a mida que avanci la jornada, augmentaran els núvols i no descartem algun plugim a última hora del dia i durant la matinada. Serà poca pluja. Vents fluixos i lleugera mar de fons del sud.

Demà dimecres hem d'esperar una jornada assolellada, amb alguns núvols prims i vent de gregal. Aprofiteu per assecar roba perquè serà un dia força eixut. Temperatures amb lleugera tendència a baixar, màximes de 18º. Mar agitada onades de mig metre al metre d'alçada.

Dijous dia de transició i temperatures sense canvis i la mar una mica remenada. A l'espera de divendres i dissabte. Divendres amb augment dels núvols però a ultima hora del divendres i sobretot dissabte ja esperem precipitacions. Dissabte serà un dia passat per aigua. L'estat de la mar divendres i cap de setmana amb onades de 2 metres. S'haurà d'anar seguint.

Dades del temps: Jordi Pérez