
Des d'ahir al migdia que una barca del port d'Arenys va quedar varada a la Cala Roca Pins de Calella.
Segons fons de Ràdio Pineda, la barca havia estat llogada pels seus propietaris i va quedar embarrancada en una zona de poca profunditat i on no s'hi pot navegar. Ara caldrà saber quines causes l'han portat fins a la sorra.
Durant tota la nit ha patit les envestides de les onades, i tenint en compte que és una embarcació clàssica de fusta, això pot haver afectat el seu casc i estructura.
Els ocupants no han resultat ferits ni han necessitat atenció mèdica.
En les tasques per reflotar el vaixell, hi ha intervingut els serveis d'emergències i Salvament Marítim d'Arenys de Mar, així com dotacions dels Bombers de la Generalitat i diversos agents de la Policia Local de Calella.
També han donat un cop de mà diversos pescadors i mariners amb seu a Arenys de Mar però l'esforç no ha servit per res durant tota la nit.
Durant el dia d'avui han continuat les maniobres per remolcar el vaixell i poder-lo dur al port d'Arenys de Mar.
