Comencen les jornades gastronòmiques del tomàquet del Maresme

Prop de 80 establiments ofereixen receptes de proximitat maridades amb DO Alella.

El tomàquet és un dels productes que podem trobar al llarg de tot l'any, però és a l'estiu quan la producció maresmenca es converteix en un producte de molta qualitat.

De Pineda hi participen 3 restaurants; que són el Restaurant Formiga, Can Rosich i el Restaurant Diagonal. Al Maresme h i participen 77 restaurants i establiments alimentaris de 18 pobles de la comarca. S'ha editat una guia de les jornades, amb receptes que van acompanyades d'una proposta de maridatge amb vins de la DO Alella.

A més, s'identifiquen els restaurants que han assolit el distintiu de "Productes de la Terra Maresme" pel seu compromís amb la cuina Km0 (utilització de productes de proximitat) i es detallen els productors de tomàquets del Maresme.