Crida a participar a la marxa 'Camina per la Marató' per la lluita contra el càncer

Els dorsals ja són a la venda per 8 euros a benefici de la investigació.

Pineda tornarà a caminar per La Marató amb una gran mobilització solidària amb la marxa 'Camina per la Marató', que es farà el diumenge 14 de desembre i que ja s'ha començat a preparar.

L'Ajuntament de Pineda fa una crida a sumar-s'hi i els dorsals ja s'han posat a la venda amb regal pels primers 100. Tenen un preu de 8, i es poden comprar a la botiga Herbes del carrer Roig i Jalpí, o bé a través del web http://www.montpalauteam.cat

També se'n podran comprar el mateix dia de la marxa, si en queden disponibles. Hi ha fins a 1.000 dorsals disponibles i tots els beneficis es destinaran íntegrament a La Marató.

1

La marxa està organitzada pel Centre Excursionista Montpalau Team amb l'Ajuntament de Pineda, el Cau, els Artesans Pessebristes i la Xarxa d'Iniciatives Pinedenques (XIP), i també hi col.labora l'Escola Municipal de Música de Pineda i el Caliu del Cor i la Coral Laetare. També hi ha col.laborat un grup de pinedencs que han netejat els camins de canyes i de brossa.

Dos recorreguts aptes per a tothom que us permetrà conèixer alguns dels arbres més grans de Pineda

Els participants podran escollir entre dos recorreguts per a totes les edats. Una recorregut d'uns 5 quilòmetres i un altre de 12 quilòmetres. La ruta passa per can Cassola, la Rasa Nova, el Montpalau i la ruta tornarà per el corriol de 'mitja-guàrdia' fins a Pineda. La ruta curta evita les pujades i us farà descobrir algun racó que potser no coneixeu.

Us sorprendran els arbres monumentals que podreu veure durant el recorregut que són l'alzina i el suro de can Comas de la Plaça, l'alzina de can Sanet i l'alzina de Sant Jaume (o mas Castellar) i també el Pi de can Martorell.

1
Detall de la soca de l'alzina de can Sanet

1

Com sempre es podrà veure un pessebre elaborat pels pessebristes de Pineda i com a novetat la Coral Laetare us sorprendrà en un punt de la ruta que no espereu. I també tindreu avituallament durant el recorregut.

Xocolatada, música i rifa amb desenes de regals

És una marxa oberta a tothom, que es pot fer caminant o corrent, i que permet descobrir racons bonics del nostre entorn. A l'arribada, els participants podran gaudir d'una xocolatada popular i també hi haurà rifes per a tots els participants. També hi haurà un estand del CAP de Pineda amb informació i el Caliu del Cor també muntarà una parada informativa.

L'Ajuntament de Pineda ha fet una crida a la participació per donar suport als actes de La Marató que es fan a Pineda.

1

1