Divendres i cap de setmana variable amb sol i núvols

Temperatures estables i mar més tranquil·la abans de les pluges de dilluns.

Divendres i cap de setmana variable amb sol i núvols

EL TEMPS DIVENDRES 2 DE NOVEMBRE

Màxima d'ahir: 9'5º

Mínima d'avui: 17º

Pluja recollida de dimecres i matinada de dijous: 32 litres a Pineda Centre 28 a Pineda Nord

Previsió:

Es manté el temps variable amb sol i intervals de núvols que aniran creuant durant aquesta jornada. Temperatures que no varien, voltant els 17º de màxima i vents fluixos. La mar s'ha d'anar calmant.

Cap de setmana: No acaba de fer net

Dissabte amb clarianes de sol i alguns núvols de tipus alt i mitjà. Temperatures sense canvis i vents fluixos. Mar de fons del nord que podria portar sorra a la platja.

Diumenge cel variable, pujada lleugera de temperatures, màximes voltant els 18º. Vents fluixos i mar de fons del nord.

La setmana que ve

Dilluns es torna a embolicar el temps. Núvols que s'aniran compactan a mida que avanci la jornada. Esperem pluges generals, acompanyades de tempestes, i ruixats puntualment intensos. Mar molt remenada amb onades superiors als 2 metres d'alçada a ultima hora de dilluns i ja tot dimarts.

Dades del temps: Jordi Pérez.