El Cau de Pineda ha celebrat 'El Pas' a Hortsavinyà amb les branques plenes d'infants i joves

L'entitat exhaureix totes les places en l'inici del seu 62è curs.

El Cau de Pineda ha celebrat 'El Pas' a Hortsavinyà amb les branques plenes d'infants i joves

Foto. Pep Basart

La Festa del Pas és el moment d'inici del nou curs i de creació de les noves branques del cau i dels diferents equips de caps. És un moment especial perquè els infants i familiars no coneixen els equips de caps i per tant, sempre és una gran sorpresa per a tothom. És un moment especial en que molts infants i joves ploren en veure els canvis dels seus caps, però també d'alegria pel retrobament amb antics companys i caps. Per a tothom és un acte molt especial, sobretot pels joves o caps que s'acomiaden del Cau.

La trobada va aplegar a molta gent i el Cau de Pineda enguany té molts infants, joves i caps. Les branques ja no han pogut assumir més membres perquè s'han ocupat totes les places disponibles.

A l'acte d'ahir també hi van ser presents les regidores de l'Ajuntament de Pineda Ana Pérez, Sandra Villarte, Meritxell Mateu i Montse Moral.

El Cau de Pineda es va fundar el 1962.