El grup musical Mishima actuarà a l’Auditori de Pineda aquest dissabte
Concert a 2/4 de nou del vespre, entrades a la web de l'Auditori o a Can Comes

El concert s’emmarca dins la celebració del desè aniversari de l’Auditori i és una de les cites destacades de l’inici de l’estiu.
David Carabén, cantant, guitarrista i compositor del grup ha explicat A Ràdio Pineda que tenen moltes ganes de tocar a Pineda. Segons ha dit, aquests primers concerts abans de l’estiu són especials per a la banda i els gaudeixen especialment pel contacte proper amb el públic.
El grup barceloní oferirà un concert on interpretarà temes destacats de la seva trajectòria, així com cançons més recents, en un format pensat per al directe i la proximitat amb el públic. Les entrades, al preu de 20€, ja es poden comprar de forma anticipada a www.auditoripineda.cat o a Can Comas, i si en queden, a taquilla una hora abans de l’inici del concert.





