El Centre Excursionista de Pineda organitza dues sortides circulars en BTT per a aquest octubre i novembre, pensades per a tots els amants de la bicicleta i la natura.
25 d'octubre: BTT pel Cabrerès
Una ruta circular de 49 km amb +980 m de desnivell, que travessa els colls de Sant Julià, Comajoan i del Bac, oferint vistes espectaculars des de Santa Maria de Corcó. El nivell físic és baix i el tècnic mitjà, ideal per a ciclistes que volen gaudir del paisatge sense grans exigències físiques.

29 de novembre: Els Àngels
Ruta circular de 55 km amb +1027 m de desnivell, que recorre corriols i collades amb panoràmiques des de Puig de Queralb, Puig Estela i el Santuari dels Àngels. Aquesta sortida presenta un nivell físic i tècnic mitjà, pensada per a ciclistes amb una mica més d'experiència.

Les dues sortides són gratuïtes per als socis del club. Els no socis poden participar abonant 5 , i és imprescindible disposar de l'assegurança FEEC modalitat C o superior (temporal disponible per 6 ). Amb aquestes propostes, el Montpalau Team continua fomentant l'esport i la descoberta del territori en bicicleta, combinant aventura, natura i companyonia.
