Fotos: Ràdio Pineda i CCR
La companyia del Centre Cultural estrena aquest diumenge l'obra de teatre 'El mètode Grönholm' de Jordi Galceran dins la celebració de la Diada del Centre. L'estrena és a les 7 de la tarda a la sala gran del Centre i encara queden entrades. Es poden comprar al web www.ccrpineda.cat
'El Mètode Grönhom' és una comèdia d'un sol acte, dirigida per Maite Ferrer i Josep Serra. Josep Serra ha destacat la posada en escena i el treball d'interpretació de la companyia del Centre.
L'obra està protagonitzada per Bàrbara Ferrer, Pep Bosch, Pere Gómez i Oriol Galícia. Han parlat dels seus personatges i us animen a venir al teatre.
L'estrena és aquest diumenge a les 7 de la tarda al Centre Cultural i es podrà tornar a veure els dies 11, 12, 18 i 19 d'octubre. Els dissabtes la funció és a les 7 de la tarda i diumenges a les 6.

