Gent Gran Activa: totes les activitats per aquest novembre

Castanyades, exercicis de salut i excursions omplen l'agenda municipal.

Gent Gran Activa: totes les activitats per aquest novembre

Comença un programa d'activitats destinades a la gent gran del municipi. Són vàries organitzacions i entitats les que realitzen aquestes activitats, de l'1 al 30 de novembre.

El dissabte 1 a les 5 de la tarda es podrà gaudir d'una castanyada a la plaça de les Mèlies i Mas Rafart, i també amb cinema inclós a la plaça del Carme.

Els dimarts i dijous de tot el mes es fa l'activitat 'Salut Constant' al pavelló Nino Buscató de 10 a 11 del matí. Un seguit d'exercicis d'estiraments guiats i adaptats per a persones de més de 65 anys.

El divendres 7 es fa una altra castanyada a 2/4 de 9 del vespre a la Fundació Marpí. I dissabte 8 una altra a les 5 de la tarda a plaça Can Feliu de Manola.

Diumenge 9 a les 6 de la tarda es podrà gaudir dels Amics de la Música Meliets a l'auditori.

Dissabte 15 podrem menjar unes migas solidàries a càrrec de l'AVV Poblenou.

Divendres 21 es fa una excursió de 2 dies a Andorra i Os de Civis. La sortida és a 3/4 de 8 del matí a la plaça de la Hispanitat amb passeig de Costa Brava. Organitzat pel Casal d'Avis de Poblenou.

Divendres 28, el taller 'Em faig gran, i ara què?' a 2/4 d'11 del matí a Can Comas, amb entrada lliure organitzat per l'Àrea de Benestar Social de l'Ajuntament.

I per acabar, diumenge 30 una zambombada a les 12 a l'auditori.

Per a més informació, podeu consultar la pàgina web de l'Ajuntament de Pineda: www.pinedademar.cat