Intens ruixat a Pineda Centre, El Carme i Bellamar, mentre a Poblenou i Les Creus no plovia

La Policia Local talla carrers inundats que recuperen la calma en sortir el sol.

C/ Santiago Rusiñol a les 16,30h. (Foto: Ràdio Pineda)

Intens ruixat al centre de Pineda entre les 4 i 2/4 de 5 de la tarda. L'aiguat ha negat els carrers del centre, els barris de El Carme i Bellamar, la zona del Passeig pel tram de l'estació i la zona del cementiri, on s'ha omplert d'aigua la zona antiga. Diversos oients han comentat a Ràdio Pineda, que al mateix moment, a Les Creus i Poblenou no plovia, ni tampoc a Calella. Els comentaris els han fet amb trucades i també a través de Facebook quan hem posat les fotografies fetes a 2/4 de 5 de la tarda al C/ Santiago Rusiñol.


Des de la Policia Local de Pineda han informat que han tallat momentàniament la circulació en algun dels carrers inundats, a banda de les zones que ja estan tallades al trànsit des de la passada matinada. Poc a poc l'aigua ha anat baixant i en pocs minuts ha sortit el sol.

Pel que fa al temporal de mar, l'onatge ha baixat aquesta tarda, tot i que cal mantenir-se atents a les previsions, ja que de cara a dimecres es pot tornar a complicar l'estat de la mar i també les pluges, segons ha avançat el nostre home del temps, Jordi Pérez..

1
El radar a les 16,12 h mostrava l'ull de la tempesta a Pineda


Segons ha recollit el nostre home del temps, Jordi Pérez, amb aquest ruixat s'han recollit 33 litres per metre quadrat a l'observatori el Turó de la Guàrdia.

2