Jornada radiant de sol

Temperatures suaus abans d'un canvi de temps amb pluges pel divendres

Jornada radiant de sol

EL TEMPS DIMARTS 14 MAIG

MÀXIMA D'AHIR: 20º

MÍNIMA D'AVUI: 11º

PREVISIÓ:

Avui dimarts jornada esplèndida de sol, brises de mar cap a terra, vents fluixos i màximes voltant els 18º.

Demà dimecres esperem un dia radiant de sol però amb vent de gregal que es reforçarà a la costa catalana. Temperatures sense variacions.

Dijous ja hi haurà intervals de núvols alts, es reforçarà el vent de garbí a la costa del Maresme, amb algun cop puntual de 40-50km/h, que denota canvi de temps per divendres.

De fet, la nit matinada de dijous a divendres ja creixeran nuvolades potents i donaran ruixats i tempestes, durant tot divendres amb ambient fresc. El vent agitarà notablement l'estat de la mar amb onades d'1 metre-metre i mig d'alçada.


La situació es podrà mantir tot el cap de setmana i inicis de la setmana que ve. No farà net, no plourà els quatre dies seguits, però sí que hi haurà de tot. Ambient fresc.


Dades del temps: Jordi Pérez