Josep Caselles serà també rector de Poblenou amb la jubilació de Ramon Masachs

L'actual capellà es jubila després de 32 anys al capdavant de la parròquia.

Josep Caselles serà també rector de Poblenou amb la jubilació de Ramon Masachs

Foto: Ramon Masachs i Josep Casellas (Foto: Arxiu R.P.)

Escolta AQUÍ l'entrevista de comiat a Ramon Masachs

La Parròquia de Poblenou tindrà nou rector a partir del 17 de setembre. Josep Casellas, rector de la Parròquia de Santa Maria de Pineda, serà també el responsable de la parròquia de Poblenou, i alhora, un equip de persones es farà càrrec del dia a dia de la parròquia.

L'actual capellà a Poblenou, Ramon Masachs, va anunciar fa temps al Bisbat i a la comunitat de la parròquia que es volia jubilar en fer els 65 anys. També ho va explicar al mes de juny al Full parroquial i en una entrevista a Ràdio Pineda. Va dir que començaria una altra etapa, ara com a jubilat i que continuaria exercint de capellà però no amb la responsabilitat d'una parròquia. Fa 32 anys que és rector a Poblenou.

A Poblenou se'n cuidarà com a rector Josep Casellas, i alhora, un equip de persones es farà càrrec de la parròquia. També hi haurà un altre capellà que anirà a celebrar les eucaristies. Des del Full Parroquial, Ramon Masachs ha escrit que espera «que siguin ben acollits en la comunitat parroquial de Poblenou» i «que s'hi trobin bé i sàpiguen acompanyar en aquest camí de comunitat cristiana».

Ramon Masachs farà efectiva la jubilació el 17 de setembre, data en què el Bisbat fa el relleu de capellans. Josep Casellas, a part de cuidar-se de Santa Maria, també és responsable de santa Susanna, de Sant Pere de Riu i d'Hortsavinyà. A més és el director de la revista «El Senyal»; forma part del Consell Permanent de l'Institut de Ciències Religioses i dóna classes a la Facultat de Teologia