
La comunitat educativa de Pineda posa en valor la tasca del Pla Educatiu d'Entorn (PEE) com una aposta essencial per garantir la igualtat d'oportunitats educatives a Pineda. Així es desprèn de la darrera reunió de la Comissió Representativa Institucional del Pla, en què van participar representants dels centres educatius, les AFA i les biblioteques juntament amb personal tècnic i polític de l'Ajuntament de Pineda especialitzades en diferents camps.
La Comissió treballa des de l'educació, i també transversalment amb la salut, la igualtat, la joventut, la cultura o la cohesió social. Això permet integrar diferents mirades i disposar del compromís amb l'educació també des d'altres àmbits.
Més de 3.000 alumnes i famílies
A la trobada es van posar en comú els projectes que s'han treballat durant el curs 2023/24. Hi ha diferents comissions dins del Pla: de Servei Comunitat, de Llengua i cultura catalana, de Pla Lector i d'Absentisme amb projectes dirigits a
més de 3.000 alumnes i famílies de Pineda. Durant la trobada també es va incidir en els reptes futurs. En aquest sentit, es va fer referència a la necessitat d'estabilitzar els tallers de suport educatiu i també d'impulsar la Comissió de Llengua i Cultura Catalana.
