La Policia Local de Pineda decomissa 340 kg d'aliments transportats sense garanties sanitàries

Els productes van trencar la cadena de fred i no eren aptes pel consum.

La Policia Local de Pineda va decomissar ahir 340 kg d'aliments congelats que s'estaven transportant sense les garanties sanitàries necessàries. Va ser en una operació conjunta a Pineda, amb els inspectors de la Direcció General de Transport i el tècnic de Salut de l'Ajuntament. Els tècnics de sanitat van aixecar tres actes d'inspecció per productes transportats en condicions inadequades, trencant la cadena de fred i resultant productes no aptes pel consum humà.
L'inspector en cap de la Policia Local de Pineda, Carles Santacreu, ha explicat que els aliments es van decomissar en una operació destinada a la seguretat alimentària, a través del control del transport d'aliments i mercaderies peribles. Santacreu ha explicat que aquest tipus d'operació són necessàries per detectar infraccions que poden acabar afectant a la salut pública. En aquest cas, els 340 kg d'aliments van ser decomissats de dos vehicles diferents, un que anava sobrecarregat i un altre que no funcionava correctament.
Els aliments van ser decomissats i traslladats a la deixalleria per la seva destrucció. En total van inspeccionar 23 vehicles. També va quedar immobilitzat un vehicle pesant per manca títols habilitants, tant del conductor com del vehicle.