La Veu del Nadal 2025, Íngrid Torrell Pey, i les finalistes, participen al 'Pineda Es Mou' de Ràdio Pineda

La guanyadora encendrà els llums de la vila amb l'alcaldessa Sílvia Biosca.

ESCOLTA AQUÍ EL PROGRAMA

Divendres arriba l'Encesa de llums a Pineda i la inauguració de l'espectacle audiovisual "El Somni de Nadal i el Bosc Màgic". La narració de l'espectacle és a càrrec de la nena Íngrid Torrell, que ha estat la guanyadora del certamen "la Veu del Nadal" de Ràdio Pineda. Ella, a més, serà l'encarregada de pujar a l'escenari amb l'alcaldessa, Sílvia Biosca, i prémer l'interruptor gegant que encendrà la il·luminació nadalenca. L'Íngrid Torrell ha explicat a Ràdio Pineda com va rebre la notícia que seria la Veu del Nadal

El programa Pineda Es Mou d'aquesta setmana ha estat protagonitzat per l'Íngrid, junt amb les finalistes del Certamen. Totes elles van gravar als estudis de ràdio Pineda la veu dels personatges de dibuixos animats que surten a l'anunci animat del Nadal a Pineda. Va ser tota una experiència per elles, i així ho han explicat l'Íngrid, l'Elsa, la Carla, la Noa, l'Iris, la Júlia i Clàudia.

L'alcaldessa de Pineda, Sílvia Biosca, ha felicitat a la guanyadora, les finalistes i ha agraït la participació de tota la mainada que ha enviat gravacions per la Veu del Nadal. Ha animat a tothom a participar de l'encesa del llums i l'estrena de l'espectacle "El Somni de Nadal i el Bosc Màgic".

L'encesa és demà divendres, i dissabte, obrirà la Casa dels Somnis a l'antiga Biblioteca. Alhora, començaran tres dies de Fira de Nadal amb moltes activitats i de noves funcions de l'espectacle, amb passis cada mitja hora, a partir de les 6 i fins a les 9 del vespre.

1
Íngrid Torrell, amb l'alcaldessa de Pineda, junt amb les finalistes i la directora de Ràdio Pineda

1