
Un incendi de grans dimensions ha arrasat les naus municipals del polígon de Can Patalina, a Malgrat de Mar, on s'ubicaven els serveis d'Obra Pública, Enllumenat i Espais Verds. El foc de dijous ha estat molt important.
Tot i que no hi ha hagut ferits, els danys materials són molt importants: més de mil metres quadrats calcinats, quinze vehicles -entre camions i furgonetes-, maquinària, mobiliari urbà, senyals de trànsit i fins i tot les oficines del departament. L'estructura de les naus ha quedat greument afectada i haurà de ser enderrocada per risc d'esfondrament.
L'Ajuntament ja prepara una modificació pressupostària per recuperar la logística perduda i garantir els serveis mínims. La Generalitat i la Diputació han ofert suport institucional. Les causes del foc encara es desconeixen, però es va originar a la nau d'Enllumenat. Malgrat la situació, el consistori assegura que es mantindran les activitats essencials de la festa major de Sant Nicolau del proper 8 de desembre.
