L'Associació Gatpi insisteix en seguir fent consciència per controlar les colònies de gats a Pineda

L'entitat demana més espais per acollir els gats domèstics abandonats

L'Associació Gatpi insisteix en seguir fent consciència per controlar les colònies de gats a Pineda

Foto: Ràdio Pineda

Escolta AQUÍ l'entrevista que vam fer a la Fira d'Entitats

Actualment hi ha 90 colònies de gats controlades al municipi, però en podrien haver-hi més. Aquests gats estan sotmesos a control veterinari, esterilitzats i alimentats amb pinso, mitjançant la colcol·laboració de l'Ajuntament amb l'Associació Protectora d'Animals GATPI, un grup de voluntaris encarregats de la esterilització, alimentació i control d'aquestes colònies. Marisol Escudero, vise-presidenta de Gatpí ha dit que la causa de l'augment de les colònies de gats són els abandonaments, sobretot de femelles embarassades.

La presidenta de Gatpí Anna Pujol, Isabel Nieto, tresorera de l'entitat i la Marisol han explicat que davant l'agument de les colònies de gats demanen més espai perquè molts d'aquests gats abandonats són domèstics i no s'adapten a la colònies.

L'associació no té afany de lucre i fa el control de colònies de gats i altres tasques. També fan captura d'animals per esterilitzar i fer un posterior alliberament. Si voleu col·laborar amb GATPI com a voluntari o voluntària, adoptar un gat o fer de cuidador/a temporalment, poseu-vos en contacte amb l'associació, trucant al telèfon 606520621, per correu electrònic a [email protected] o a través de la seva pàgina a Facebook.