Les ADF retiren un important abocament il·legal a Can Carreres
L'actuació ha eliminat residus tòxics d'una plantació de marihuana

Els membres de les ADF han dut a terme una actuació de neteja a la urbanització de Can Carreres, al terme municipal de Pineda, després de localitzar un abocament il·legal procedent d’una plantació de marihuana.
Durant la intervenció s’han recollit més de 30 sacs de terra de cultiu, una cinquantena de llums halògenes, sis ventiladors, restes de plantes de marihuana, així com plàstics i llaunes, tots ells residus altament contaminants i perillosos per al medi natural.
Tot el material ha estat retirat i traslladat a la deixalleria municipal, on s’ha gestionat de manera adequada per al seu reciclatge, evitant així un greu impacte ambiental en una zona forestal sensible.
Des de les ADF es denuncia novament l’incivisme associat a aquest tipus d’abocaments, que suposen un risc mediambiental i un potencial perill d’incendi, i es fa una crida a la ciutadania a avisar davant qualsevol activitat sospitosa o abocament il·legal.






