L’obra ‘Les bruixes de Salem’ prorroga per l’èxit de públic
Es pot tornar a veure els diumenges 12, 19 i 26 d’abril a les 6 de la tarda. El muntatge és d’una gran intensitat dramàtica i està interpretada per actors i actrius veterans del Centre i de l’Escola de Teatre Artur Iscla.

Després de l'èxit aconseguit a les 4 funcions del mes de març de l’obra ‘Les Bruixes de Salem’, la companyia del Centre Cultural prorroga amb noves, i últimes funcions tots els diumenges d'abril a les 6 de la tarda a la sala gran del Centre. El muntatge es pot tornar a veure aquest diumenge a les 6 de la tarda i els diumenges 19 i 26 d’abril. L’obra, d’una gran intensitat dramàtica, està interpretada per actors i actrius veterans del Centre i de l’Escola de Teatre Artur Iscla. L’obra ha agradat al públic i l’entitat ha agraït al miler de persones que ja l’han vist.
Amb una banda sonora original feta expressament pel muntatge, el públic ha pogut veure una proposta acurada que recrea l’opressió i la paranoia col·lectiva dels judicis de Salem amb una escenografia senzilla i austera i una interpretació marcada pel ritme tens i constant. Pol Beltran, director del muntatge, ha destacat l’esforç i compromís dels actors i actrius i també ha posat en valor tota la feina de l’equip tècnic: muntatge, llum, so, efectes o vestuari.






