Martí Làzaro del Montpalau Team guanya la Ultra Trail Torres de Foc 2025

Calella consolida la cita al Maresme amb quatre distàncies pel Montnegre

Fotos. Torres de Foc

És la ultra que s'ha disputat pel Montnegre aquest dissabte amb una distància de 60 quilòmetres. Martí Làzaro ha guanyat la prova i el segon ha estat Caleb Fernández a només 11 segons de distància; els dos han fet els 60 quilòmetres en 6 hores. El tercer ha estat Jaume Grifau a 11 minuts dels dos primers.

1
Podi dels guanyadors de la prova

Calella ha acollit la segona edició de la Ultra Trail Torres del Foc, una cita que es consolida com a referent del trail running al Maresme i que enguany ha arribat amb novetats. Hi ha hagut quatre distàncies de 12 km i també de 21, 42 i 60 km, amb un ventall més ampli per a tots els nivells. La línia d'arribada s'ha traslladat al Passeig Manuel Puigvert per potenciar l'ambient festiu a la zona de meta.

La distància llarga ha passat per Sant Pere de Riu, la torre de Miralles, Hortsavinyà, Santa Maria, Sant Andreu i les Torretes i el Far de Calella per arribar a meta. La prova forma part del circuit UTMB Index, fet que permet als participants sumar punts per accedir a altres curses internacionals de prestigi.

1

1