Més de 5.000 persones vibren a Pineda de Mar amb Nexus Ballet Aeri

Prèviament, amb una pantalla gegant, es va viure en directe la victòria d'Espanya al Mundial

SocietatActualitat

Fotos: Ràdio PIneda

La plaça Sara Llorens de Pineda de Mar va viure aquest divendres una nit memorable marcada per l'esport i la cultura. Milers de persones van omplir l'espai per seguir, a través d'una pantalla gegant, el partit dels vuitens de final del Mundial entre Espanya i Bèlgica, que va acabar amb victòria espanyola i la consegüent classificació per a les semifinals.

Un cop finalitzat el partit, més de 5.000 persones van gaudir de Nexus Ballet Aeri, un espectacle internacional de gran format que combina dansa aèria, música, llum, tecnologia i efectes visuals. La proposta va transformar el centre de Pineda en un gran escenari a cel obert i va captivar el públic amb una posada en escena espectacular. Els assistents van poder contemplar una actuació de primer nivell en gira per diferents països.

La fusió entre talent artístic, acrobàcies aèries, música electrònica en directe i innovació tecnològica va arrencar llargs aplaudiments. La combinació de la victòria d'Espanya i l'èxit de Nexus Ballet Aeri va fer possible una de les nits més multitudinàries i celebrades dels darrers mesos a Pineda. Així ho ha destacat l’alcaldessa de Pineda, Sílvia Biosca.

Una vetllada marcada per un gran esdeveniment en un ambient festiu i familiar.

L'ambient festiu va començar a partir de les 20.30 h, quan aficionats de totes les edats es van concentrar a la plaça per compartir l'emoció del partit. Els crits d'ànim, els nervis i l'alegria final pel triomf de la selecció espanyola van convertir la plaça en una autèntica festa popular que va culminar amb el Ballet Aeri.

La plaça es va omplir també per seguir el futbol

Notícies relacionades