Noemí Llorens, escollida consellera nacional de Junts al Maresme

La portaveu de Pineda és la candidata més votada de la comarca.

Noemí Llorens, escollida consellera nacional de Junts al Maresme

Noemí Llorens (Arxiu RP)

La pinedenca Noemí Llorens ha estat escollida aquest cap de setmana com a consellera nacional de Junts per Catalunya, representant la comarca del Maresme. Noemí Llorens, portaveu a Pineda d'EM-JxCat, ha estat la representant maresmenca amb més vots: en total ha obtingut el suport del 46,38% dels paticipants. Es converteix així en la primera persona a obtenir aquest càrrec, de nova creació, a la comarca. El Consell Nacional de Junts és el màxim òrgan de decisió del partit, per al debat, participació i control entre els congressos de la formació. Els altres representants del Maresme que han estat escollits per ser consellers nacionals de Junts són Marc Marín, Soraya Real i Gemma Montoya.

Noemí Llorens s'ha mostrat «molt agraïda per la responsabilitat que m'han atorgat els afiliats i afiliades del Maresme per ser la seva consellera nacional». Ha dit que poc a poc es va «construint el partit, de forma radicalment democràtica», i s'ha posat a disposició de la formació».

Ha posat en relleu que "El Maresme és una de les comarques amb major projecció econòmica, social, cultural i política de les comarques de Barcelona i de tot els país, i tenim molt a dir» i que la seva voluntat és traslladar aquest pes específic de la comarca al Consell Nacional de Junts.»


Va haver un total del 37,5% de participació dels afiliats de Junts.