
La regidora portaveu de Junts per Pineda, Noemí Llorens, ha participat aquest matí al cicle d'entrevistes dedicades als i les portaveus de tots els grups municipals. Noemí Llorens ha posat l'accent en la neteja del poble, combatre l'inicivisme i també el l'urbanisme. De fet, ha dit que moltes de les preocupacions que trasllada la ciutadania tenen a veure amb l'inicivisme, la neteja i la imatge dels carrers: «Si se soluciona el tema de l'incivisme, molts dels problemes que preocupen a la gent de Pineda anirant arreglant-se». Ha dit que cal revisar la planificació de la recollida de residus durant tot l'any i posar més càmeres de seguretat per controlar, i per això ha dit que «cal més voluntat política». Ha dit que el Pla de Xoc es necessari, però també cal un pla de futur. També ha dit que hi ha molts aspectes de l'urbanisme que tenen a veure amb el manteniment que es faci durant tot l'any. Això evitaria, per exemple, el deteriorament de carrers i voreres.
D'aspectes de futur que s'han de treballar des d'ara ha volgut posar èmfasi en la necessitat de tirar endavant el Pla d'Usos del Polígon Industrial. Ha dit que s'ha començat a tirar endavant, i és necessari fer-ho com més aviat millor, per obrir l'activitat a altres tipus d'activitats econòmiques més enllà de la industria i generar més lloc de treball en altres sectors, com el de serveis.
Del turisme ha dit que "cal cuidar-lo", més enllà de les platges i del propi hotel on s'allotgen els visitants. I més enllà del turisme, també ha parlat de la cura del patrimoni de Pineda. Ha recordat la compra de l'Aqueducte de Pineda per part de l'Ajuntament, en un moment que va sortir l'oportunitat de fer-ho, però on encara no s'ha fet cap actuació. Així com el futur de la Masia de Can Teixidor. De la Policia Local ha dit que més enllà de la vigilància també cal fomentar que es tingui empatia amb les trucades a la comissaria. Un altre aspecte ha posat en relleu és la necessitat de més personal a l'Ajuntament i la Policia.
En l'entrevista ha dit que "cal no defallir i oferir solucions reals a la ciutadania".
