Pineda amb La Marató es marca el repte de recaptar 8000 per lluitar contra la Covid-19

Entitats i particulars poden fer donatius al web migranodearena.org

Pineda amb La Marató vol repetir la fórmula de l'any passat per assolir el repte de recaptar 8000 per la lluita contra la Covid-19. Es demana tant a entitats i associacions com a persones a títol individual que facin la seva aportació a la causa a través del repte engegat a la plataforma de migranodearena.org. D'aquesta manera totes les iniciatives i donacions de Pineda de Mar s'uniran per assolir una xifra conjunta.

La plataforma i el repte de Pineda amb La Marató ja és accessible des de la web www.pinedademar.cat/lamarato2020. El procés és ben senzill: només s'ha d'entrar a aquesta pàgina web i fer clic sobre «Dona a este reto» i seguir els passos que s'indiquen.



Edició sense matinal, però amb participació a través de les xarxes

Enguany i a causa de les mesures contra la propagació de la malaltia, no es celebrarà matinal de Pineda amb La Marató. Per animar a tothom a fer aportacions es fa una crida a compartir el repte a les xarxes socials amb vídeos i imatges que incloguin l'etiqueta #LaMaratoPineda.

1