Sánchez anuncia que Espanya prohibirà les xarxes socials als menors de 16 anys
La mesura s'aprovarà dimarts vinent per frenar el contingut inadequat.

La mesura s'aprovarà al Consell de Ministres la setmana que ve, seguint l'exemple d'Australia i França.
El president del Govern espanyol, Pedro Sánchez, ho ha anunciat en la seva intervenció al plenari de la Cimera Mundial de Governs a Dubai, juntament amb altres mesures per augmentar el control de les plataformes digitals.
«Els nostres fills estan exposats a un espai pel qual mai no estaven destinats a navegar sols. Els protegirem 'Far West' digital'», ha dit el president espanyol, demanant a altres països que també incorporin mesures similars.
Gairebé 8 de cada 10 infants tenen xarxes socials als 11 anys. I es què el govern de Sánchez s'ha queixat repetidament de la proliferació de discursos d'odi, contingut pornogràfic i desinformació a les xarxes socials, dient que té efectes negatius en els joves.





