
Escolta l'entrevista a Sílvia Biosca
L'alcaldessa de Pineda, Sílvia Biosca ha tancat el cicle d'entrevistes als portaveus municipals a l'Ajuntament de Pineda. Durant l'entrevista ha dit que "els actes incívics és un dels principals problemes i reptes que té Pineda". Ha parlat de l'augment de població a l'estiu, però també els 3000 nous habitats que ha guanyat Pineda des de després de la pandèmia "i això ha tensionat els serveis a Pineda".
Durant l'entrevista s'ha centrat en la necessitat de més places per a la gent gran a les residències ì ha dit que "l'Ajuntament posa a disposició de la Generalitat un terreny al carrer Illes Canàries". Ara per ara, però, el més urgent "és tenir més places públiques a les residències actuals i això és el que hem demanat a la Generalitat ".
També ha parlat del nou CAP, pendent d'obrir per problemes tècnics, i la necessitat d'aprofitar l'antic centre com a espai sanitari. Ha dit que la Generalitat espera obrir-lo després de l'estiu.
En mobilitat ha dit que s'estudia ampliar el servei d'autobús a zones com ara Can Carreras, després de la fi del taxi a demanda per seu cost econòmic "i per l'abús del servei". Ha anunciat que hi haurà noves parades de bus a Pineda per millorar l'accés al servei dels pinedencs.
Sílvia Biosca també ha dit que "hi haurà reformes importants a la plaça de la Granja amb més ombra i nous jocs infantils, i també a la plaça de can Bepa i altres punts".
En clau política, ha dit que "després de l'estiu tornaran a parlar amb tots els partits polítics per buscar línies de col·laboració" i no ha descartat que "es pugui oferir d'entrar al govern, però a menys de dos anys de les eleccions això és més difícil ". També ha dit que han demanat als partits polítics propostes per les Ordenances Municipals i també pel pressupost, i el termini és el 10 d'agost "però no tenim problemes si ho rebem fins la Diada de Catalunya, tenim temps". Però ha remarcat que volen aprovar-ho aquest any per poder-ho aplicar l'1 de gener de 2026.
També ha convidat a la revetlla del PSC amb convidats destacats com Jordi Hereu i Lluïsa Moret que es farà dissabte a partir de les 8 del vespre a la plaça de la Biblioteca de Poblenou.
