Temps estable amb alguns núvols

Sol i vent fins dijous abans de l'arribada de pluges divendres.

Temps estable amb alguns núvols

EL TEMPS DIMECRES 15 MAIG

MÀXIMA D'AHIR: 19º

MÍNIMA D'AVUI: 13º

PREVISIÓ:

Avui dimecres també tenim un dia radiant de sol, amb vent de gregal que es reforça a l'Alt Maresme, amb algun cop de 40km/h, agitant una mica l'estat de la mar. Temperatures sense variacions.

Demà dijous ja veurem intervals de núvols alts, però encara amb temps estable. Es tornarà a reforçarà el vent de garbí a la costa del Maresme, amb algun cop puntual de 30-40km/h. Temperatures sense canvis.

Serà la nit matinada de dijous a divendres arribaran els primers ruixats i tempestes, afectant també a les comarques de Barcelona. Divendres tot el dia tindrem dia rúfol, amb pluja, vent i ambient fresc.

I el cap de setmana...

Tant dissabte com diumenge, els matins amb clarianes de sol i tardes amb risc d'alguns ruixats que podrien afectar també al Maresme.


Dades del temps: Jordi Pérez