Aquest diumenge comença el 45è Concurs de Teatre Premi Vila de Pineda. S'allargarà fins el diumenge 22 de febrer i les obres es podran veure a les 6 de la tarda a la sala gran del Centre.
Aquest any participaran sis de les companyies capdavanteres del teatre català. Kòmix de la Garriga, Els Amics de les Arts de Terrassa, 'El Centru' de Canet de Mar, La Inestable Ceretana de Puigcerdà, El Coverol de Les Franqueses i les companyies Deixalles 81 i 3 Panys. Pol Beltran, responsable del concurs de teatre ha dit que el públic podrà veure comèdia, clàssics, drama contemporani i poesia.
La companyia Kòmix de la Garriga obre el concurs de teatre aquest diumenge amb la comèdia 'Fitzroy'. És tracta d'una comèdia de Jordi Galzeran que parla de la història de quatre escaladores a mitja ascensió del Fitzroy, una muntanya situada al camp de gel de la Patagònia sud i una de les vies d'escalada més complicades del món i mai assolida per una cordada femenina. Kòmix de la Garriga presenta a Pineda us animen a venir al teatre.
Podeu consultar tota la programació i comprar les entrades al web www.ccrpineda.cat

El diumenge 25 de gener, el Grup de Teatre Amics de les Arts de Terrassa presenta l'obra 'Un enemic del poble' un clàssic d'Ibsen que planteja dilemes morals i socials d'actualitat. El grup de teatre El Centru de Canet de Mar actuarà el diumenge 1 de febrer amb l'obra 'La treva', un drama intens sobre la fragilitat humana.
La comèdia tornarà el diumenge 8 de febrer amb el muntatge 'Mentiders', de La Inestable Ceretana de Puigcerdà,
La companyia El Coverol de Les Franquesses sorprendrà al públic amb l'espectacle 'Lorca: retrats d'un poeta', un viatge poètic i musical el diumenge 15 de febrer. 18 intèrprets encarnen el personatge de Federico García Lorca, conduint-nos per diferents instants de la seva biografia i per retalls d'obres i de poemaris. El Coverol porta a Pineda el seu espectacle més íntim, passant pels millors i pitjors moments de la vida de l'autor. Un recorregut ple d'emocions que faran comprendre moltes de les històries que avui en dia continuen succeint.
Finalment, el concurs acabarà el diumenge 22 de febrer amb el clàssic d'Àngel Guimerà 'La filla del mar'. L'espectacle és una col·laboració entre el jovent del grup de teatre Deixalles 81 de Sant Feliu de Codines i la companyia Tres Panys de Moià. Amb aquest muntatge, el mes de setembre van guanyar el Concurs de Grups de Teatre Ciutat de Tàrrega. L'obra, narra la història de l'Àgata, una dona marcada per la seva condició d'estrangera en un poble mariner, atrapada entre passions, prejudicis i un destí tràgic.
Les entrades ja estan disponibles a www.ccrpineda.cat

