Títol i resum generats per IA

El Temps a Ràdio Pineda: Estabilitat i temperatures suaus

0:00El Temps7:11
Compartir
El Temps
FacebookWhatsAppX.comDescarregar
Seccions
4 seccions · 7:11
01
Situació actual i núvols baixos
0:00 — 2:18

Anàlisi de la jornada actual amb un descens de les temperatures respecte a ahir i la previsió de núvols baixos a la costa pel rebuf de tramuntana.

0:00
02
Front de mitja setmana
2:19 — 3:33

Previsió per a dimecres i dijous amb el pas d'un front poc actiu que portarà vent de garbí i una nova pujada lleugera de les temperatures.

2:19
03
Anticicló i cap de setmana
3:34 — 4:10

L'arribada d'un anticicló potent divendres portarà estabilitat total i bon temps per al Carnaval i les activitats a l'aire lliure.

3:34
04
Actualitat hidràulica a Andalusia
4:11 — 7:07

Explicació de la situació dels embassaments a Cadis i la tornada a la normalitat dels veïns de Grazalema després del temporal.

4:11
Seccions generades automàticament

L'episodi d'avui a El Temps de Ràdio Pineda, presentat per Olga Diéguez i amb l'anàlisi de Jordi Pérez, destaca una setmana de gran estabilitat meteorològica a l'Alt Maresme. Després d'uns dies de temperatures inusualment altes pel vent de ponent, s'espera una lleugera baixada tèrmica i la presència de núvols baixos costaners. De cara a dimecres, un front poc actiu creuarà la península sense deixar precipitacions destacables, donant pas a un potent anticicló a partir de divendres. Aquesta situació garantirà un cap de setmana de sol i temperatures molt agradables, ideal per gaudir de la Rua de Carnaval i altres activitats exteriors. Finalment, s'ha informat de la recuperació de la normalitat a Andalusia després dels forts temporals, destacant la gestió del pantà de Guadalcacín, que ha començat a desembassar aigua de forma controlada en finalitzar les pluges, evitant així inundacions greus a la zona de Cadis.

Transcripció de l'episodi

Transcripció generada automàticament