Últim dia d'inestabilitat
Detall sobre el canvi de temps produït per una bossa d'aire fred, els ruixats previstos i l'evolució cap a temperatures estivals a finals de setmana.
Anàlisi de l'actualitat política i reptes de futur de Pineda de Mar, amb crítiques a la gestió de l'habitatge i el manteniment del municipi.
La previsió del temps de la mà de Jordi Pérez alerta sobre una inestabilitat puntual amb tempestes locals, que podran avançar cap a la costa a la tarda i al vespre. No seran generals. Tot plegat amb ambient agradable voltant els 20º. Demà dimarts mantindrem el temps variable amb més estones de sol i temperatures sense canvis. La mar estarà tranquil·la. A partir de dimecres entraran masses més càlides i per tant, esperem un augment de la temperatura, tot i que aquí a la costa, les brises marines mantindran la temperatura estable.

