Temporal de pluja Sílvia Biosca
L’alcaldessa informa de la cerca d’una persona que podria haver caigut a la Riera, de les evacuacions i de l’atenció a les persones que no poden tornar a casa. Explica que cal contactar amb la policia local si es necessita ajuda.
S’exposa que en alguns baixos hi ha entrat fins a un metre d’aigua i que també s’han inundat comerços i altres espais. L’alcaldessa descriu la coordinació preventiva i l’activació de recursos addicionals.
L’alcaldessa demana evitar sortir si no és imprescindible per facilitar la feina dels serveis d’emergència. El programa recorda que l’alerta continua activada i resumeix les afectacions de l’aiguat a Pineda.
L’episodi recull una conversa amb l’alcaldessa de Pineda, Sílvia Biosca, sobre les conseqüències de l’aiguat. Explica que continua la cerca d’una persona que podria haver caigut a la Riera i que, de moment, no hi ha danys personals. Alguns habitatges de planta baixa han acumulat fins a un metre d’aigua, i hi ha baixos comercials i garatges inundats. Les persones que necessitin ajuda poden trucar a la policia local; els serveis municipals valoren cada situació per decidir quina atenció cal. L’alcaldessa parla de la coordinació dels serveis d’emergència i demana evitar desplaçaments innecessaris mentre la circulació no s’ha normalitzat i l’alerta continua activada. El programa esmenta al voltant de 260 litres de pluja per metre quadrat a Pineda.

