Resum generat per IA

Busseig i bateig subacuàtic de Festa Major amb Mosaiksub: Joaquim Vilar

0:00L'Entrevista7:17
Compartir
L'Entrevista
FacebookWhatsAppX.comDescarregar
Seccions
3 seccions · 7:17
01
Presentació de l'activitat a Can Xaubet
0:00 — 1:48

Introducció dels actes de la Festa Major i presentació de l'activitat de batejos subaquàtics a càrrec de Joaquim Vilar, destacant que és gratuïta i subvencionada.

0:00
02
En què consisteix el bateig subaquàtic
1:49 — 3:51

Explicació detallada de l'equipament utilitzat (armilla, regulador, ampolles i aletes) i com es desenvolupa la immersió controlada a la piscina.

1:49
03
Beneficis i sortides al mar
3:52 — 7:02

Valoració de la prova per avaluar les aptituds respiratòries i reflexions sobre les possibilitats d'observació de la fauna marina a la Costa Brava.

3:52
Seccions generades automàticament

L'emissora Ràdio Pineda ha entrevistat en Joaquim Vilar de l'entitat Moisac Sub per presentar els batejos subaquàtics gratuïts que es duran a terme a la piscina municipal de Can Xaubet el divendres 28 d'agost durant la Festa Major. Aquesta activitat, subvencionada per l'Ajuntament i dirigida per professionals encapçalats per en Ricard Vilar, està oberta a tota la ciutadania, especialment a la canalla. L'experiència permet als participants familiaritzar-se amb l'equipament de busseig, provar la respiració sota l'aigua i comprovar les seves aptituds físiques per a futurs cursos de submarinisme al mar.

Transcripció de l'episodi

Transcripció generada automàticament