Títol i resum generats per IA

Vaga de metges, acords del PSC-Comuns i 25 anys del Carnaval

0:00L'Informatiu12:22
Compartir
L'Informatiu
FacebookWhatsAppX.comDescarregar
Seccions
9 seccions · 12:22
01
Vaga i reclamacions del sector mèdic
0:36 — 1:34

Aturades de 24 hores dels metges catalans per exigir un conveni propi, millors descansos i la fi de les guàrdies de 24 hores.

0:36
02
Acord de pressupostos: Inversions a Pineda
1:35 — 2:43

Detalls del pacte entre PSC i Comuns que inclou la residència pública de gent gran i la pacificació de la N-II.

1:35
03
Projecte Cartes en Memòria
2:44 — 3:31

Iniciativa escolar per fomentar l'empatia i l'expressió escrita mitjançant l'intercanvi de cartes entre joves i gent gran.

2:44
04
25 anys del Carnaval de l'Alt Maresme
3:32 — 4:37

Preparatius per a la gran rua de dissabte que aplegarà 2.500 persones entre Pineda i Calella.

3:32
05
Cicle de Concerts Mare Nostrum
4:38 — 5:16

Concert acústic de veu i piano amb Xenia Torres i Lourdes Bertolí a l'escola Sant Jordi.

4:38
06
Espectacle familiar 'L'eruga'
5:17 — 6:50

Proposta de dansa i titelles amb música de Chopin dirigida per Marc Carbàs a l'Auditori.

5:17
07
Teatre: La filla del mar
6:51 — 8:13

Cloenda del Premi Vila de Pineda amb la representació del clàssic d'Àngel Guimerà per part de joves actors.

6:51
08
35è aniversari de l'Aplec de Penyes de l'Espanyol
8:14 — 10:05

Celebració històrica al passeig marítim per reactivar el sentiment perico a Pineda.

8:14
09
Previsió Meteorològica
10:06 — 11:58

Jordi Pérez detalla un cap de setmana de sol i bonança gràcies a les altes pressions.

10:06
Seccions generades automàticament

En aquesta edició de L'Informatiu de Ràdio Pineda, destaquem la jornada de vaga de 24 hores dels metges catalans en lluita per un conveni propi i la millora de les condicions assistencials. En l'àmbit polític, els Comuns celebren l'acord de pressupostos amb el PSC que preveu inversions clau a l'Alt Maresme, com la futura residència pública a Pineda i la millora del transport interurbà. L'agenda cultural ve marcada pels 25 anys de la rua del Carnaval, l'espectacle de dansa i titelles a l'auditori i la cloenda del Premi Vila de Pineda amb La filla del mar. També expliquem el projecte intergeneracional Cartes en Memòria que uneix escoles i gent gran del municipi. Per tancar, els seguidors de l'Espanyol commemoren els 35 anys del primer aplec de penyes amb voluntat de reactivar la secció local, mentre la previsió meteorològica de Jordi Pérez anuncia un cap de setmana d'absoluta estabilitat i sol.

Transcripció de l'episodi

Transcripció generada automàticament