L'Informatiu del 11/2/2026
Anàlisi de l'aturada a escoles i instituts, amb testimonis sobre el malestar docent i el seguiment majoritari a centres com l'escola Poblenou o la Mediterrània.
Detalls sobre l'avís màxim de perill del Servei Meteorològic de Catalunya per ràfegues fortes a partir de la mitjanit.
Informació sobre la detenció de tres persones vinculades al tràfic d'haixix en una operació internacional a la zona del carrer Indústria.
Presentació de la fira d'ocupació al Centre Innova i novetats de la consellera Sílvia Paneque sobre la normalització del servei ferroviari.
Anunci de xerrades contra la discriminació per edat i presentació del llibre ‘Culleres que cuiden’ a la biblioteca M. Serra i Moret.
En Jordi Pérez explica l'escalfament degut al ponent i el canvi radical de temps previst per divendres amb l'arribada de pluja.
L'edició d'avui de l'Informatiu de Ràdio Pineda destaca l'elevat seguiment de la vaga educativa als centres del municipi, on docents i alumnat han buidat les aules per reclamar millores laborals i més recursos per a l'escola pública. En l'àmbit meteorològic, s'ha activat l'alerta vermella per ventades que poden superar els 70 km/h al Maresme, amb temperatures que pujaran fins als 23 graus abans d'un canvi brusc divendres. També s'anuncia la quarta Fira Treballa al Centre Innova per connectar empreses i aturats, i un operatiu policial a Calella que s'ha saldat amb tres detinguts per tràfic de drogues. Finalment, es destaquen actes solidaris com la presentació del llibre Culleres que cuiden de la Fundació Joan Petit i xerrades sobre l'edatisme a Can Comas i la Biblioteca Poblenou.

