Vés al contingut
1

La Plataforma Aturem la C-32 celebra que el TSJC «els doni la raó per aturar la prolongació de la C32 cap a Lloret»

 

Asseguren que la nova sentència demostra que la C32 és una excusa per impulsar els projectes existents i aposten per millorar el carril bus, projecte del Tramvia Blanes-Lloret o la construcció de la Ronda de Blanes. Asseguren que és oportunisme econòmic la Generalitat i només promou «el model caduc de mobilitat amb transport privat en detriment d’invertir en els projectes de transport sostenible existents per la zona».

També asseguren que malmet els paratges de Sant Pere del Bosc i el Vilar, darrer corredor biològic que uneix el Massís de l’Ardenya-Cadiretes amb el Massís del Montnegre, la Plana del Tordera i les Guilleries i que va en contra de les accions contra el canvi climàtic.


 

Per tot això, demanen que es compleixin aquests punts:

1. Que desisteixi per sempre i expressament en el seu intent de prolongar la C-32 fins a Lloret de Mar.

2. Que es destini una partida econòmica per promoure la reforestació i recuperació ambiental de les zones que es van talar en l’inici de les obres.

3. Que es retirin totes les denúncies a les persones imputades pels actes de resistència social contra l’inici de les obres.

4. Que s’estudiï la possibilitat d’incloure els terrenys expropiats al PEIN Ardenya-Cadiretes essent un important corredor biològic a preservar.

5. Que executi el desdoblament de la carretera GI-682 entre Blanes i Lloret per implantació de Carril Bus segons Estudi Informatiu EI-TX-05610, pendent de fa més de 10 anys, junt amb el carril bici paral·lel.

6. Que promogui el projecte del Tramvia Blanes-Lloret segons la Resolució aprovada pel propi Parlament de Catalunya i per l’Ajuntament.