Vés al contingut
1

Comença a Pineda la campanya comercial d'estiu amb una 'Tòmbola' amb premi segur

La campanya per potenciar el comerç local vol mobilitzar 3 M€`i l'Ajuntament de Pineda hi destina 200.000€.

 

Els establiments reparteixen des d'aquest dissabte dia 27, 150.000 butlletes amb premi segur

Premis en metàl•lic i regals valorats en més de 200.000 €

 

Aquesta campanya té un cost de 215.000 € i és una de les 17 mesures del Pla de Xoc municipal per fer front a les conseqüències econòmiques i socials derivades de la crisi sanitària del coronavirus Covid-19. L'Ajuntament de Pineda de Mar hi aporta 200.000 € en premis d'1 a 100 € per tal de potenciar l'economia dels comerços, restauració i empreses de serveis del municipi.

 

El funcionament de la campanya és senzill

Per cada compra superior a 10 € als establiments adherits s'entregarà una butlleta de participació. Totes les butlletes tenen premi: des de vals descompte a bescanviar a properes compres, també de 10 €, a diferents establiments com també regals directes, que s'hauran de recollir als comerços, en aquest cas sense compra mínima.

 

Segons l'alcalde de Pineda l'objectiu «és multiplicar els recursos que s'aporten a la campanya», i s'ha mostrat convençut que tindrà molt èxit: «ara també la gent està molt sensibilitzada amb el fet de comprar al costat de casa, i alhora, al municipi tenim grans persones al capdavant de comerços i negocis que estan al servei de la ciutadania». Ha dit que serà molt atractiu «el fet que sempre hi hagi premi a totes les butlletes» i que «serà l'inici de moltes accions que s'han de fer». Xavier Amor ha destacat que «es vol mobilitzar fins a 3M€».

 

La presidenta de Gent de Pineda, Maribel Granados ha dit que en les butlletes hi haurà descomptes i premis directes, els regals que els comerços han d'aportar a la campanya. A més «es fomenta que es compri en altres establiments diferents a on has obtingut la butlleta, «perquè hi hagi rotació entre comerços». Ha dit que el fet de veure Pineda buida i sense comerç durant la pandèmia «també ha estat una mena de campanya perquè valorem la vida que dona el comerç al poble, amb l'alegria que dona al carrer i el valor d'un poble amb botigues». Totes les butlletes, a més, participaran en el gran sorteig final de 3.000 € a gastar als establiments adherits.

 

1
 

 

La regidora de Comerç, Sònia Moraleda, ha dit que «és una campanya que vol transmetre confiança en el comerç local i provocar compres en altres botigues». Sònia Moraleda també ha dit que «és una campanya fresca i s'ha optat per un format més dinàmic que permetin multiplicar els diners i donar un cop de ma».

La regidora de Comerç també ha dit que «l'Ajuntament demana que es compri a Pineda perquè els comerciants estan disposats a oferir un bon servei».


 

També a xarxes socials

La "Tómbola" també tindrà presència a les xarxes socials. S'organitzarà un concurs amb un premi de 500 € per a gastar a les botigues del nostre municipi entre totes les persones participants. Aquest pla de dinamització s'ha desenvolupat amb l'ajuda de l'associació de comerciants locals Gent de Pineda.