Vés al contingut
1

«L’alcalde t’atén» nou canal de comunicació per a la ciutadania de Pineda

Fotos: Ajuntament de Pineda


 

A les conseqüències socials i econòmiques que ha generat la pandèmia de la Covid-19 se li ha de sumar l’augment de volum de feina que han patit alguns organismes de gestió que provoca retards en el pagament de subsidis i ajuts.

 

Des de l’Ajuntament de Pineda de Mar es vol saber quantes persones del municipi es troben afectades per retards en el cobrament d’ERTE o de la prestació de l’atur amb l'objectiu d'intermediar amb l'administració de l'Estat per cercar una solució.

 

1


Es per aquest motiu que el consistori ha obert una línia de Whatsapp perquè aquestes persones afectades expliquin quina és la seva situació: quan es va aplicar un ERTE al seu lloc de treball i des de quan no el cobren, o des de quan fa que no reben la prestació de l’atur que els pertoca.

El telèfon habilitat per enviar els missatges és el 616447926 i es demana que no es faci mitjançant notes de veu. Des de l’Ajuntament s’intentarà donar resposta a les situacions plantejades per les persones usuàries.

 

1