Vés al contingut
Image
1

‘Nit de les 4 ermites’: una caminada amb molta història

Cos
La sortida és aquest dissabte a 2/4 de 9 del vespre a la plaça de les Mèlies. Coneixareu 4 de les 5 ermites que té Pineda: l’ermita de Sant Antoni, l’ermita de Gràcia, la de Sant Rafel i l’ermita de Sant Jaume. És una sortida molt familiar, apte per a totes les edats.
Image
1

Caldrà un nou projecte d'obra major per a poder rehabilitar l'ermita de Sant Rafael

Cos
En el darrer ple, Diego Sánchez ha demanat preservar el patrimoni pinedenc, i posar en valor «la ruta de les ermites de Pineda» i per això, cal restaurar completament Sant Rafel. La regidora de Desenvolupament Sostenible Sandra Pérez ha dit que un estudi tècnic parla de moviment de terres i ara es vol redactar un nou projecte d'obra major per rehabilitar l'ermita.
Image
1

Visita guiada al patrimoni arquitectònic de la Riera de Pineda

Cos
Hi participarà l'arqueòleg pinedenc Joan Garriga que explicara la visita i permetrà conèixer millor l'aqüeducte romà de Can Cua, l'entorn de la Font del Ferro i el Molí de Can Marquès. La ruta pujarà també al castell de Montpalau i acabarà a l'ermita de Sant Rafel, que es troba el mal estat després que s'hagi ensorrat el teulat.
Subscriu-te a quatre ermites