Vés al contingut
1

Temps típicament primaveral a inicis del mes de maig

 

Foto: Ràdio Pineda

 

EL TEMPS

Màxima d’ahir: 19’5º

Mínima d’avui: 11º


 

Previsió

Avui dimecres mantenim el temps estable i temperatures normals per les dates.

Demà dijous, 1 de maig, preveiem un dia de sol radiant, temperatures una mica més altes però aquí no ho notarem tant per la brisa marina.

Divendres els núvols aniran guanyant terreny i no descartem, a partir de mig matí, que bandes de ruixats i alguna tempesta ens pugui afectar. Seran ruixats passatgers i de poca entitat, i que vindrien acompanyats en forma de fang per la pols en suspensió.

Dissabte el temps serà variable, amb sol i núvols, i diumenge, en conjunt, també esperem un dia estable. A la tarda amb més presència de núvols i en principi, no creiem que plogui. Les temperatures podrien baixar, en cas que plogui.

Dilluns que ve augmentaria de nou la inestabilitat amb ruixats i tempestes que podrien avançar cap a la costa. Ho anirem seguint.

 

Dades del temps de Jordi Pérez