Emoció, solidaritat i integració social d’Axa Pineda amb la Fundació Marpí
Fotos: Ràdio Pineda
Un any més, el Taller Horitzó ha acollit l'entrega de regals pels dibuixos que han fet els usuaris i usuàries del taller, organitzat l'Agència Axa Uniamar de Pineda. En total han participat 50 dibuixos relacionats amb l’estiu i les vacances. Els dibuixos els podreu veure exposats a partir d’aquest divendres a l'oficina de l'Avinguda Montserrat.
L’entrega dels regals s’ha fet aquest matí amb l’assistència de l’alcaldessa de Pineda Sílvia Biosca, la regidora d’Igualtat Ana Pérez, Zenovia Pavel, directora de la Fundació Marpí i Clara Morera, d’Axa Uniamar.
Durant el matí, els nois i noies han fet una gimcana amb diversos jocs i en acabar s’ha fet l’entrega dels regals.
L’Abel i el Xavi, usuaris del taller han explicat que per ells «és un dia molt especial»
Zenovia Pavel, directora de la Fundació Marpí i Clara Morera d’Axa Uniamar, han fet una valoració positiva de l’activitat. Clara Morera ha destacat la il·lusió dels participants i Zenovia Pavel ha posat en valor aquesta col·laboració amb Axa Uniamar Pineda. També ha dit que els nois i noies del centre ocupacional esperen aquest dia.
Una activitat i una col·laboració que fa 11 anys que s'organitza al Taller Horitzó. Un dia de festa, de solidaritat i integració que s'ha viscut amb molta emoció.