Oncolliga Calella farà la Marxa Solidària Contra el Càncer, aquest diumenge
Aquest diumenge se celebrarà la quarta Marxa Solidària Contra el Càncer que organitzen Oncolliga i Calella Marxa, amb el suport de l'Ajuntament calellenc. Els participants sortiran des del Camp de Futbol de Mar, a les 9 del matí. Tots els diners que es recaptin es destinaran íntegrament a sufragar els diversos projectes que Oncolliga Calella porta a terme com un servei d'atenció domiciliària en qüestions d'higiene personal per als malalts de càncer terminal i el servei d'una psico-oncòloga.
Les inscripcions anticipades es poden fer a qualsevol oficina de La Caixa. El preu anticipat és de 6 euros. La marxa comença diumenge a 2/4 de nou del matí. També us podeu inscriure el mateix diumenge i és apta per a totes les edats.
Hi haurà un punt d'avituallament i un cop acabada la marxa, els participants podran esmorzar i participar del sorteig de diversos regals. Aquesta activitat es farà al costat del monument a la sardana, al Passeig de Manuel Puigvert de Calella.
L'any passat hi van participar 1.500 persones.