Vés al contingut
1

Pineda tindrà una nou canal comunicatiu a través del mòbil

A partir del 2 de maig estarà disponible el nou APP «Pineda Respon». Es tracta d’un nou canal de comunicació per a la ciutadania que l’Ajuntament de Pineda ha habilitat per facilitar la comunicació ciutadana amb la seva administració.

L’APP es podrà descarregar tant per dispositius IOS, com per a Android, i serà totalment gratuït. A més, a la pàgina web de l’Ajuntament estarà disponible el canal de comunicació per qui no vulgui descarregar cap aplicatiu.

Aquest nou canal permetrà integrar en una sola plataforma totes les xarxes socials actives (Messenger, Instagram, Telegram, Whatsapp) amb les que habitualment ja es comuniquen les persones que es posen en contacte amb l’Ajuntament.

«Pineda respon» permetrà que fora de l’horari habitual d’atenció a la ciutadania es puguin resoldre dubtes i/o redirigir tràmits a la seu electrònica perquè es puguin realitzar de manera telemàtica. També servirà com a canal de suggeriments o queixes que es puguin trobar a la via pública del municipi.

 

A més, l’Ajuntament es podrà comunicar amb totes aquelles persones que estiguin registrades per rebre informació rellevant del municipi i/o d’última hora, com per exemple: talls d’aigua, canvis de circulació per obres o inici de període de sol·licituds de beques, entre d’altres.